Noutăţi / detalii


Fundaţia Cartea Călătoare angajează manager dezvoltare Daisy




Experienţă

Fundaţia Cartea Călătoare (FCC) din Focşani este o organizaţie non-profit înfiinţată în anul 1996. Ea are ca principal scop, facilitarea accesului la informaţie, educaţie şi angajare pentru persoanele cu deficienţe de vedere din România.

Din februarie 2008 Fundaţia Cartea Călătoare a introdus în România standardul Daisy de realizare a cărţilor accesibile persoanelor cu deficienţe de vedere sau cu dificultăţi de citire.

Standardul Daisy (Digital Accessible Information System), este un standard international, adoptat de marile biblioteci publice impreuna cu cele mai importante organizatii ale nevazatorilor, care permite reproducerea mult mai exacta a structurii cartilor. Cartile in format Daisy se pot citi selectiv exact ca si cartile tiparite. Ele sunt imprimate pe CD si pot fi audiate cu ajutorul unor playere speciale.

Cartile realizate de FCC sunt achizitionate de bibliotecile publice din tara pentru a fi ulterior imprumutate gratuit nevazatorilor, impreuna cu playerele Daisy.

Funcţie: FCC este în căutarea unui manager de dezvoltare, o persoană dinamică, creativă şi cu experienţă în organizare, dispusă să contribuie la extinderea activităţii intreprinderii sociale  care produce și vinde cărţi Daisy (mai multe informații: http://www.cartidaisy.ro/).

Managerul de dezvoltare va lucra în București și este direct subordonat coordonatorului întreprinderii sociale.

Responsabilităţi :

  • Crează, gestionează, implementează şi evaluează planul anual de vânzări, conform scopurilor strategice stabilite pentru urmaătorii cinci ani
  • Coordonează, la nivel național, procesul de vânzare şi campaniile de strângere de fonduri
  •  Conlucrează cu conducerea Fundației Cartea Călătoare şi cu managerul intreprinderii sociale pentru a planifica şi implementa activități legate de atragerea de finaţări şi investiţii în întreprinderea socială, în funcţie de necesităţi.
  • Conduce şi participă efectiv la analiza şi gestiunea clienţilor intreprinderii sociale.
  • Întreţine şi actualizează baza de date cu clienţi şi alți stakeholderi(incluzând autorităţile locale şi naţionale).
  • Dezvoltă la nivel naţional o reţea de voluntari şi de utilizatori cu deficienţe de vedere ai cărţilor Daisy, care să crească gradul de conțtientizare cu privire la existența și utilitatea produselor Daisy, stimulând cererea de astfel de produse.
  • Monitorizează tendinţele  referitoare la activităţile legate de produsele Daisy şi sugerează noi acţiuni necesare.
  • Dacă este necesar, colaborează cu personalul FCC şi cu susţinătorii sistemului Daisy.
  • Se implică, alături de managerul întreprinderii sociale si de contabil, în procesul de planificare bugetară pentru întreprinderea socială și în crearea de rapoarte financiare lunare.

Abilităţi şi cunoştinţe:

  • Licenţiat în economie sau ştiinţe sociale.
  • Experienţă în domeniul vânzărilor, cu posibilitatea de a demonstra rezultatele obţinute anterior.
  • Este preferată experienţa în strângerea de fonduri pentru organizaţii non-profit.
  • Abilităţi avansate de conducere şi de decizie.
  • Abilităţi în elaborarea bugetelor şi  a rapoartelor financiare.
  • Abilităţi avansate în utilizarea computerului.
  • Dedicat gasirii de solutii concrete pentru rezolvarea sustenabila a problemelor sociale Abilităţi avansate de comunicare orală şi în scris.
  • Organizat, capabil de efort susţinut şi riguros în respectarea unei agende de lucru.
  • Proactiv, independent, poate lucra cu o echipă virtuală.Flexibil şi adaptabil.
  • Vorbeşte fluent engleza, cunoaşterea unei alte limbi va reprezenta un avantaj.

Informaţii de contact

Trimiteţi, vă rog, prin email, o scrisoare de intenţie (în care să menţionaţi şi aşteptările salariale), un CV şi datele de contact ale unei persoane care vă poate recomanda  la: dimagabriela@fcc.ro. Termenul limită pentru trimiterea informaţiilor: 3 septembrie 2012.

Afişează lista de noutăţi